Zoals u misschien gemeekt heeft hebben wij het domein omgezet naar een nieuwe provider.

Aan de buitenkant lijkt er misschien niet veel verandert, maar onderwater moest ik flink wat werk verrichten. Mochten er dingen zijn die u opvallen laat het ons dan weten.

We hopen dat u veel plezier heeft ana onze site,

Floppy & Toppy Kantelpunten
Helaas is ook de website vanochtend sinds zaterdag 24 feb 2:45 niet meer te bereiken. En dit probleem is rond 7:35 nog niet opgelost Crying or Very sad Het zou zelfs kunnen dat dit probleem al sinds vrijdag 23 feb 22:30 al bestaat.

Een slimme lezer denkt dan hť hij heeft dit rond 7:35 wel ingetikt. Nou dat komt omdat ons forum al bij de nieuwe provider draait Very Happy

Ik was vanmorgen net van plan om de site om te gaan zetten. Maar helaas dat is dus nu ook niet mogelijk Twisted Evil

Mocht u zelf ooit web hosting overwegen dan raad ik in ieder geval de gesharde hosting van www.hosting.nl (onze huidige provider) ten zeerste af. Ze liggen er de laatste tijd erg vaak uit en ze geven op dit moment nog niet het gevoel dat ze Łberhaupt met je probleem bezig zijn. In zo'n geval kan je ook niet met een noodnummer bellen om in ieder geval te woord gestaan te worden. Hun helpdesk is overdag wel zeer behulpzaam en geeft goed responses.

Al deze service onderbrekingen was voor ons ook een van de redenen om op zoek te gaan naar een andere service provider. Affijn hopen dat ze de oude site in de loop van de dag weer in de lucht brengen zodat ik de overgang eindelijk kan uitvoeren.

Onze excuses voor het ongemak,
We hopen dat je op een later moment onze site weer komt bezoeken,

Toppy

Ps. U kunt natuurlijk altijd de FAQs en de rest van het forum met ideen bekijken. Razz
Zoals u misschien gemerkt heeft is de traagheid van de server op dit moment weer verholpen Surprised . Mocht er meer nieuws zijn over de aankomende overstap dan hoort u dat vanzelf.

We hopen dat u niet te veel geirriteerd was door de trage website. Ik was het in ieder geval Evil or Very Mad . We zien u graag weer terug als bezoeker.

Groetjes Toppy
Update Crying or Very sad ,

Ook hedenochtend is de site nog erg traag. Onze excuses voor het ongemak, we hopen dat dit zo snel mogelijk door onze huidige provider wordt opgelost. Zoals u misschien gemerkt heeft reageerd dit forum wel naar behoren. Dit komt omdat we het forum al bij de nieuwe provider hebben onder gebracht.

Groetjes Toppy
Geachte gebruiker zoals u misschien germerkt heeft was de website afgelopen zondag weer eens traag Crying or Very sad . Dit is niet de eerste keer dat onze provider technische problemen vertoond. We kunnen u dan ook mededelen dat we erg druk zijn om de site over te zetten naar een andere provider. Zodra we u meer nieuws hierover kunnen melden laten we u dat natuurlijk weten.

Toppy

Laatst aangepast door Toppy op Za Feb 24, 2007 5:24 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Disclaimer  -  phpBB ©

beursscanner.nl  - Winst in 2 weken.