Kantelpunten Gastenboek

Naar inhoudsopgave-> Gastenboek
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19  
Bericht Gastenboek

Gebruikersnaam:

E-mail (optioneel):

Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused
Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad
Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question
Idea Arrow Neutral Mr. Green Klik Hier

Van Anonymous Za Jun 09, 2007 10:44 am  

Hoi

Ik heb alle waardering voor de tijd die jullie in de site steken. Maar ik zou toch graag de vorige versie terughebben want de huidige informatie is nauwelijks nog bruikbaar (= veel te veel) bij het bepalen van aan en verkopen. Volgens mij zijn jullie met de scanpunten doorgeschoten. VB Docdata. Elke week meerdere aan en verkoopmomenten. De site is voor mij nog bruikbaar als naslagwerk, maar ik wordt helemaal dol van alle scanpunten. Het komt veel te veel voor dat er maar 1 dag tussen een buy en sell scanpunt zit, ongeacht of het kantelpunt aangetikt wordt. Dat heeft m.i. meer met "gokken" te maken als met analyse. Verder zit je altijd goed als je op ma een koop scanpunt is en op di een verkoop. Dat ondergraaft ht imago van de site

Gr
Ruud

Citaat 

Van kumke Do Mei 17, 2007 6:47 pm jola.fritsglaudemans@gmail.com 

Nu nog een keer intereffect met de warrants,dan wordt deze site alweer beter.

Citaat 

Van Toppy Wo Mei 16, 2007 7:41 pm http://www.trade-extender.nl webmaster@kantelpunten.com 

@anonymous,

Daar heb je helemaal gelijk in. Pas instappen als het kantelpunt == trigger bereikt is. Kijk ook eens bij dit Klik Hier onderwerp

Sowieso staat er heel veel infomatie in het Klik Hier FAQ/Info gedeelte.

De meeste antwoorden zou je daar moeten vinden Laughing. Als je alle wilt lezen dan ben je wel even zoet. Morgen een mooi vrij dagje dus misschien een mooi momentje Wink

Groetjes Toppy

Citaat 

Van Anonymous Wo Mei 16, 2007 7:00 pm  

Begrijp ik het goed dat je eigenlijk pas mag kopen als het kantelpunt bereikt is? En niet als het signaal gegeven wordt?

Citaat 

Van Toppy Di Mei 08, 2007 5:01 pm http://www.kantelpunten.com webmaster@kantelpunten.com 

@ Belize.

Nou niet gaan lachen he Laughing maar ik had gezien dat buhrman niet meer werkte en door ons beider drukke schema hadden we besloten om buhrman voorloppig te verwijderen totdat we de juiste gegevens van corporate express hadden opgezocht.

We zullen binnenkort op zoek gaan naar de juiste gegegevens.

Toppy

Citaat 

Van Toppy Di Mei 08, 2007 4:58 pm  

@ Edis,

Ik reageer maar even want Floppy heeft het heel erg druk. Op dit moment tonen wij in het overzicht alleen kantelpunten. De kantelpunten volgen de markt, als we al in de markt zitten dan dan gaan we niet nogmaals een aankoop tonen. Deze zie je echter wel in de scangarfiek daar zie je alle momenten. Ik denk dat we het in de toekomst ook mogelijk maken om alle scan punten in een tabel te tonen.

Hoop dat het iets dudidelijker is. Kijk ook eens Klik Hier hier en bij de Klik Hier scangrafieken

Groetjes Toppy

Citaat 

Van Bleize Ma Mei 07, 2007 10:09 pm  

Kan het zijn dat Burhmann (Corporate Express) niet meer op de site staat? Ik kan hem niet meer vinden..

Verder goed werk, ik check de site regelmatig!

Citaat 

Van Edis Ma Mei 07, 2007 3:56 pm  

Hoi Floppy,

Hoe kan het zijn dat sommige aandelen nu redelijk ver boven de laatste stoploss staan zonder een nieuwe 'up'-signaal? bijv. Vedior.
Nadat de stop loss was geraakt, zijn die aandelen dus alweer gestegen, en dan zou jij weer een 'up' kunnen verwachten, maar die is er dus niets.
Dit snap ik nog niet.. .

mvg,
Edis

Citaat 

Van Toppy Za Mei 05, 2007 10:18 am http://www.trade-extender.com webmaster@kantelpunten.com 

Hallo Cha_kwaina,

We zijn druk bezig met nog meer interessante dingen. Ook komen er nog meer aandelen bij. Binnenkort meer nieuws. Wink

Toppy

Citaat 

Van cha_kwaina Za Mei 05, 2007 8:16 am  

Hallo Toppy,

Bij deze een berichtje om je te feliciteren met de nieuwe grafieken. Ik vind ze wel handig zo. Tof dat de site steeds bijgewerkt wordt. Denk je bij gelegenheid ook nog eens aan het toevoegen van QFG en Metris Smile

Bedankt, Cha_kwaina

Citaat 

Van Toppy Vr Mei 04, 2007 4:22 pm http://www.beursscanner.nl webmaster@kantelpunten.com 

Zou iemand mij een lol Laughing willen doen? Kan iemand die dit leest eens een berichtje achter laten Exclamation

Ik krijg nu net het gevoel alsof het nieuwe gastenboek niet werkt namelijk Embarassed

Zoals u misschien gezien heeft is er ook iets veranderd aan het updaten van de 5 daagse grafiek.

Klik Hier meer informatie?

Citaat 

Van Toppy Zo Apr 29, 2007 2:11 pm http://www.kantelpunten.nl webmaster@kantelpunten.com 

Hallo iedereen,

Vanaf heden hebben we een nieuw gastenboek. Helaas kunnen we de 548 oude items niet importeren. U hoeft zich niet te registreren voor dit gastenboek iedereen kan hier natuurlijk reageren. U zal zien dat het gastenboek dezelfde vorm heeft als het forum. Zo ook de selectie van emoticons onder het invoer scherm Laughing.

Mochten er vragen en/of problemen zijn dan kunt uw vragen stellen aan webmaster@kantelpunten.com

Veel plezier,

Floppy & Toppy

Citaat