Kantelpunten Gastenboek

Naar inhoudsopgave-> Gastenboek
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 17, 18, 19  Volgende  
Bericht Gastenboek

Gebruikersnaam:

E-mail (optioneel):

Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused
Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad
Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question
Idea Arrow Neutral Mr. Green Klik Hier

Van illog Za Jul 07, 2007 2:58 pm  

Heey toppy,

Ik had bij het oude systeem(het onklare dus) het gevoel dat ik meer vrijheid had als het ware om ook mijn eigen misschien wel soms afwijkende conclusies te trekken. Ik heb het gevoel dat dat wat minder is, maar tegelijkertijd ook weer het gevoel dat ik meer geholpen word door de kantelpunten.

Ik heb nog niet echt het gevoel dat ik alles helemaal optimaal inzie van het nieuwe systeem(ben nu druk aan t kijken en testen enzo) maar heb telkens het gevoel dat die stoplossen telkens aan de lage kunt zijn. Heeft dit te maken met de uitschieters van de koerzen? neem als voorbeeld shell, daarbij kun je een max halen van 3+ procent, en de stoplos staat op een winst van iets meer dan een half procent. dus ik heb een beetje het gevoel(nu nog) om die te verwaarlozen

Voor de rest, hulde!! ik heb het gevoel dat dit een hele vooruitgang was!!!

Groetjes,

Illog

Citaat 

Van Toppy Za Jul 07, 2007 8:29 am webmaster@kantelpunten.com 

Geachte gebruikers,

Zoals u misschien heeft gezien hebben we de exit strategie beschikbaar gemaakt. Vragen en/of opmerkingen zijn zeer welkom zodat we het nog verder kunnen verbeteren.

Toppy

Citaat 

Van Edis Za Jun 30, 2007 10:33 pm  

Hoi Toppy&Floppy,

Op zich heb ik geen haast hoor met die Aalberts.
Liever die kantelpunten-strategie dan.. ik ben heel benieuwd wat het is.

Veel succes & Prettig weekend

Mvg,

Citaat 

Van Toppy Vr Jun 29, 2007 4:46 pm http://www.beursscanner.nl webmaster@kantelpunten.com 

Hoi Edis,

Ik heb er meteen maar even naar gekeken. De ontbrekende data is in ieder geval weer aanwezig. Ik moet alleen nog even controleren of alles vanaf nu goed loopt. Als ik de kantelpunten strategie heb uitgeewerkt (komt steeds dichterbij) dan zal ik eens kijken of ik de grafieken ook kan corigeren nav splits.

Toppy

Citaat 

Van Toppy Vr Jun 29, 2007 4:09 pm http://www.kantelpunten.com webmaster@kantelpunten.com 

Hoi Edis,

Ik zie het ik zal er dit weekend even naar kijken. Sorry voor het ongemak. Ik heb veel geautomatiseerd maar die splitsingen die heb ik nog niet onder de knie. Dank voor je oplettendheid.

Toppy

Citaat 

Van edis Vr Jun 29, 2007 10:55 am  

Hoi Floppy,

De grafiek van Aalberts is nog niet aangepast na de splitsing. Missen wij daardoor dan geen koopsignalen?

mvg,

Citaat 

Van Toppy Ma Jun 18, 2007 7:27 pm http://www.trade-extender.nl webmaster@kantelpunten.com 

@anonymous,

Dat is mooi dat je al veel verdiend hebt, misshcien leuk om jer ervaring in het forum op te nemen Mr. Green

Als je naar Klik Hier mijn instellingen gaat rechts boven in dan krijg je huidige lijst met favorieten te zien. Hier zie je ook een icoontje met out. Als je hier op klikt dan verwijder je het fonds weer. Je kan ditzelfde ook bij Klik Hier mijn overzicht doen.

Ik zal deze info ook opnemen onder de functies.

Groetjes Toppy

Citaat 

Van Anonymous Ma Jun 18, 2007 6:18 pm  

Hi Toppy,
Hoe delete ik een fonds van de favorietenlijst?
Leuke site al veel verdiend!

Citaat 

Van Toppy Zo Jun 17, 2007 11:19 am webmaster@kantelpunten.com 

@eduard & belize,

Ik Heb coorporate express toegvoegd. Sorry dat het zolang duurde (was al eerder gevraagd namelijk door belize). Maar ik heb het ontzettend druk momenteel.

Groetjes en veel success,

Toppy

Citaat 

Van Eduard Za Jun 16, 2007 4:31 pm  

Zouden jullie Coorporate Exp toe kunnen voegen?

groeten,

Eduard

Citaat 

Van illog Wo Jun 13, 2007 10:19 pm ill@swamo.com 

Laat je niet gek maken toppy!
mening van Rudie is niet ieders zijn mening!

Jullie doen het super, en ik wacht elke update met smart af.

groetjes

Citaat 

Van Anonymous Di Jun 12, 2007 12:16 pm  

Hoi,

Sorry als je het als kritiek beschouwd, misschien staat het er wat ongelukkig maar was niet zo bedoeld. Wat ik wilde zeggen is dat ik het verdwijnen van de "rode en de blauwe lijn" betreur en duidelijk meer moeite heb om de huidige gegevens juist te intepreteren.

Gr
Ruud

Citaat 

Van Toppy Za Jun 09, 2007 3:13 pm http://www.beursscanner.nl webmaster@kantelpunten.com 

Hoi Ruud,

Dank voor je opmerking. Zoals je misschien gelezen hebt, ben ik heel hard bezig om de kantelpunten te verbeteren. Je zal echter nog even geduld hebben.

Er is echter helemaal niet zoveel veranderd als je denkt. De kantelpunten zoals je ze op de aandelen pagina ziet en zoals je ze in de historie ziet zijn HELEMAAL niet verandert. Wat er verandert is dat je echter alle scanpunten ziet. Nogmaals de kantelpunten zijn gebaseerd op de scanpunten. Het enige verschil met de scanpunten en de kantelpunten is dat de kantelpunten rekening houden met de markt!

...

Citaat 

Van Toppy Za Jun 09, 2007 3:12 pm webmaster@kantelpunten.com 

...

Vroeger zag je dus geen verkoop punt als je niet in de markt zat en zag je geen koop punt als je al in de markt zat. Nu zie je die wel omdat die ook getoond worden in grafieken. Het is tenslotte de basis en die moeten we tonen en gebruiken. Want anders krijg je weer vragen waarom zitten we nog steeds in een uptrend? Terwijl de kantelpunten meerdere up/down trends kan overleven zonder uit de markt te gaan.

Als je dat niet ziet jammer dan dan zal je moeten wachten. Als je stelt dat jet het NU niet meer kan gebruiken dan betwijfel ik ten zeerste of je het ooit begrepen heb hoe je het moet gebruiken. Als je namelijk niet in de markt zit moet je niet naar verkoop punten van dat aandeel kijken. Gewoon negeren dus!

Wat jij wilt komt echter wel.

Deze splitsing moest er wel komen omdat de grafieken altijd alles tonen. Een up trend wordt altijd gevolgt door een down trend vandaar dat er zoveel punten zijn.

...

Citaat 

Van Toppy Za Jun 09, 2007 3:11 pm webmaster@kantelpunten.com 

...

Nogmaals ik wil jou en ieder verzoeken geduld te hebben. Er wordt aan gewerkt.

Een persoonlijke noot van mijn kant. Ik vind het erg jammer dat jullie alleen maar negatief kunnen spuien. Dat geeft mij heel erg weinig zin om door te gaan. Dat zou jammer zijn want dan woorden een hoop ideeen niet meer gemaakt.

Evolutie gaat meestal met horten en stoten.

Toppy

Citaat