Kantelpunten Gastenboek

Naar inhoudsopgave-> Gastenboek
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Volgende  
Bericht Gastenboek

Gebruikersnaam:

E-mail (optioneel):

Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused
Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad
Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question
Idea Arrow Neutral Mr. Green Klik Hier

Van Anonymous Di Jul 17, 2007 10:17 pm  

Hoi,

Bij beide Fortis(en) Be en NL en Delhaize ligt de stoploss hoger als de huidige koers. Bij agfa is stop loss gelijk aan huidige koers

Gr
Ruud

Citaat 

Van Toppy Di Jul 17, 2007 6:58 pm http://www.trade-extender.nl webmaster@kantelpunten.com 

Een berichtje voor marco1 die geregistreerd heeft via marc...@chello.com

Helaas wordt uw email gebounced hierdoor zult u geen email ontvangen om de registratie af te ronden. Stuur mij even een mailtje svp.

Ik doe het via deze manier aangezien ik geen andere mogelijkheid heb om met u te communiceren.

Toppy

Citaat 

Van Toppy Do Jul 12, 2007 5:35 am webmaster@kantelpunten.com 

Ruud & allen,

Ik ben blij met de positieve reacties Surprised . Dat betekent dat we de tijd er niet voor niets ingestoken heb. We hebben nog andere uitbreidingen (voorboordurend op de richting waarop we nu bezig zijn).

Ik zal vanavond naar ICT kijken. Dank voor de oplettendheid, ik wist nog niet dat deze het niet goed deed.

Groetjes Toppy

Citaat 

Van Anonymous Wo Jul 11, 2007 10:01 pm  

Toppy

Ik had enige tijd geleden een berichtje achtergelaten dat ik het lastig vond om op de nieuwe site de informatie juist te interpreteren.

Die site bleek een tussenstap naar een nieuw format dus ik was wat te snel met mijn opmerkingen.

Ik kan nu rustig zeggen dat er wat duidelijkheid betreft niets meer te wensen is.

opm. bij ICT automatisering komt een grafiek niet goed door.

Gr
Ruud

Citaat 

Van cha_kwaina Wo Jul 11, 2007 3:22 pm  

Hey Toppie en Floppie,

Nog even wennen aan de nieuwe informatie maar 't ziet er allemaal veelbelovend uit.
Denk je nog eens aan het toevoegen van Metris en Quest for Growth?

Bedankt

Citaat 

Van Dushi Ma Jul 09, 2007 10:54 pm dushiforum@yahoo.com 

Steeds meer nuttige informatie op de site. Uitstekend gedaan!

Citaat 

Van king kong Ma Jul 09, 2007 1:39 pm pmarkies@hotmail.com 

Hey Toppie en Floppie,

Jullie zijn lekker bezig met de site.
Veel veranderingen en meer fondsen.

Dank voor de moeite

Citaat 

Van Toppy Zo Jul 08, 2007 11:37 am http://www.kantelpunten.be webmaster@kantelpunten.com 

Hoi illog,

Ik heb het missende record gevonden Cool . Is het nu duidelijk genoeg? Dank voor je oplettendheid.

Toppy

Citaat 

Van Toppy Zo Jul 08, 2007 11:14 am webmaster@kantelpunten.com 

Hoi Illog,

Ik wordt niet moet van vragen hoor. Als iemand vragen heeft dan betekent dat het nog niet duidelijk genoeg is en dara leer ik van.

Ik moest even zoeken wat je bedoelde ik zag namelijk geen 16.09. Echter nu zie ik het. Je bedoelt in de tabel.

De tekst zegt: Gekocht, stoploss stond op: 16.09 Dit betekent dat het aandeel gekocht is (maar niet voor 16.09) en dat we de stoploss gezet hebben op 16.09

Nu ik verder kijk zie ik dat er een regel mist. De koop trigger stond op. Ik zal eens kijken of ik die naar boven kan toveren.

Citaat 

Van illog Zo Jul 08, 2007 11:05 am  

Hey toppy,

Nog een opmerking/vraag, ik hoop niet dat je er moe van bent.

Als je kijkt bij tele atlas dan zie je dat bij Wed 04-07-2007 de koers staat op 16.09 en ook hier is de kantelpunt gekocht. terwijl de koers die dag nooit lager is geweest dan 16.63 en de kantelpunt pas gekocht zou worden op 16.94. dus ik begrijp niet waar die 16.09 nou vandaan komt.

Groetjes,

Illog

Citaat 

Van illog Za Jul 07, 2007 10:34 pm  

Trouwens... een reply op je bericht om 4:34 pm.

Mijn waardering heb je Wink met of zonder updates. maar dat weet je al denk ik.

Citaat 

Van Toppy Za Jul 07, 2007 4:43 pm webmaster@kantelpunten.com 

Oh ja wat ik nog vergeet te vertellen. Is dat voor Royal Dutch Shell geldt dat we er zelf niet in zouden handelen vanwege de slechte resultaten uit het verleden. En dat heeft meestal een reden ... Shocked

Ps. Heb je gezien dat je in het historische overzicht op het mini kantelpunt icoon kan klikken om de historische adviezen te zien Question

Onderin (beetje verstopt) staat trouwens een link om alle trades in een keer te bekijken.

Citaat 

Van Toppy Za Jul 07, 2007 4:35 pm http://www.trade-extender.com webmaster@kantelpunten.com 

Hoi Illog,

De vrijheid heb je nog steeds volledig, want we tonen in de scangrafiek nog steeds alle punten. Als je die wilt gebruiken dan ben je daar natuurlijk helemaal vrij in -). Het systeem gebruikt ze echter niet allemaal meer.

De reden dat onze stoplossen vrij laag zijn is omdat deze signalen niet actief tijdens de dag zijn. Aangezien een aandeel flink koers verloop heeft (delta) op een dag kunnen we de stoplossen niet te hoog zetten. Natuurlijk sta je altijd vrij om zelf anders te handelen. Ons systeem is gemaakt om zo min mogelijk verlies te draaien pas als we met zekerheid boven de 2% komen zal je zien dat de stoplossen hoger komen (je kan het ook bij de historische koersen bekijken).

...

Citaat 

Van Toppy Za Jul 07, 2007 4:34 pm webmaster@kantelpunten.com 

...

Mocht dit aanslaan (dus dat mensen het waarderen) dan heb ik nog wel wat leuke ideetjes op de plank liggen. Maar alleen als het aanslaat anders stop ik er een hoop verloren tijd in. Ik denk namelijk dat het mogelijk dat iedereen met aangepaste parameters zijn eigen stop strategie kan samenstellen. En waarbij je kan backtracken. Dus dat je zelf aangeeft wat je maximal verlies is en vanaf welk percentage je tervreden bent en natuurlijk een paar andere parameters -).

Je kant natuurlijk ook zeggen dat je stop limiet order (verkoop) zet op +3%. Echter wat doe je dan als dat niet gehaald wordt -( Aangezien je maar een order tegelijk kan inleggen hebben we gekozen voor de stoploss strategie. Misschien dat er in de toekomst een actievere strategie komt. Maar ook alleen weer als dit gaat aanslaan.

De website kost me ongeloofelijk veel tijd en op dit moment is dat liefdadigheid.

Groetjes Toppy

Citaat 

Van illog Za Jul 07, 2007 2:59 pm  

ps, wat gebruik ik vaak ''gevoel'' in mn zinnen zeg Razz

Citaat