Kantelpunten Gastenboek

Naar inhoudsopgave-> Gastenboek
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende  
Bericht Gastenboek

Gebruikersnaam:

E-mail (optioneel):

Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused
Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad
Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question
Idea Arrow Neutral Mr. Green Klik Hier

Van Toppy Wo Jul 25, 2007 8:57 pm http://www.kantelpunten.com webmaster@kantelpunten.com 

@ruud,

Naast de mogelijkheid om de layout van de aandelen pagina aan te passen. Heb ik ook een mogelijkheid toegevoegd om de layout van de 3 maands grafiek aan te passen. Gergistreerde gebruikers kunnen nu zelf kiezen of ze hem inclusief of exclusief de basis grafiek willen.

Groetjes Toppy

Citaat 

Van Toppy Ma Jul 23, 2007 7:02 pm webmaster@kantelpunten.com 

Bericht voor f.karels@...

Uw email is gebounced, u zult dus geen registratie mail ontvangen. Stuur mij eventueel een mailtje dan zorg ik dat uw email adress gefixed wordt.

Ik doe het via deze weg aangezine ik geen andere manier van communceren heb zonder email.

Groetjes Toppy

Citaat 

Van Toppy Ma Jul 23, 2007 6:04 pm webmaster@kantelpunten.com 

@dick,

Tja het blijft technische analyse. Overname geruchten daar valt weinig mee aan te vangen. In sommige gevallen zie je nog wel eens een hoog volume van te voren (waar dan deels naar gekeken wordt). Echter in dit geval was er denk ik echt geen sprake van voorkennis (alles stond negatief, lager slot en lager volume). Helaas misgelopen. We geven dit echter wel eerlijk aan. Kijk ook eens naar GTN dan zie je juist precies het tegenovergestelde gebeuren (daar waren we er op tijd uit).

Overnames, cijfers blijft altijd een probleem. Als we dat toch eens van te voren wisten dan zat ik hier nu niet te tikken Cool

Ik zie trouwens geen grote volumes vrijdag, juist hele lage. Waaruit trek je die conclusie van grote volumes?

Groetjes Toppy

Citaat 

Van dickk Ma Jul 23, 2007 11:09 am h.d.kingma@chello.nl 

Jongens, kijk eens even extra naar Teleatlas. Ik zelf ben blij dat ik op vakantie ben, want ik volg jullie over het algemeen trouw en heb daar geen spijt van, maar diegenen die vrijdag verkocht hebben, zullen vreemd opgekeken hebben vanmorgen. Is aan dit soort plotselinge akties niet iets te merken, bijvoorbeeld de grote aantallen die vrijdag in de namiddag plotseling verhandeld werden?

dick

Citaat 

Van Toppy Zo Jul 22, 2007 8:40 pm http://www.kantelpunten.com webmaster@kantelpunten.com 

@ruud,

Dank voor je email met uitleg, ik heb het probleem gevonden Very Happy

Nogmaals dank voor je scherpte.

Groetjes Toppy

Citaat 

Van Toppy Za Jul 21, 2007 8:03 pm http://www.beursscanner.nl webmaster@kantelpunten.com 

@imar,

Helaas heb ik geen ervaring met beleggen bij fortis. Mischien iemand anders. Het kan ook zijn dat het stoplimiet heet waarbij je een limiet koers aangeeft waneer er pas gekocht als de koers bereikt wordt. Vragen bij fortis of ze dit ondersteunen en anders een ander broker zoeken??

Iemand anders ervaringen met fortis??

Toppy

Citaat 

Van Toppy Za Jul 21, 2007 7:59 pm http://www.kantelpunten.com webmaster@kantelpunten.com 

Hoi Ruud,

Ik moest even denken wat je allemaal aangeeft. Het zou iets makkelijker zijn voor mij als je bijvoorbeeld aangeeft. slot pharming 2.97 ipv ?? Ik heb bij logicamg (bij binck gekeken). Maar deze is daar nooit boven 2.40 gekomen. Slot is 2.37 (is wel fout wij geven 2.36 aan). Volgens mij is binck abuis wat betreft slot tomtom 41.91 (datum verkeerd) en de laatste trade is 40.98. Dus ik snap eigenlijk niet wat we nu precies fout aangegeven.

Het klopt wel dat we nog afhankelijk zijn van een gratis data leverancier helaas, maar ik probeer fouten zoveel mogelijk te voorkomen.

Wat betreft de foute schaal. Ik neem aan dat je bedoelt dat april ook getoond wordt? Dat is inderdaad een beetje ongelukkig. Ik zal eesn kijken of ik dat kan oplossen.

Groetjes Toppy.

Ps stuur anders even een mailtje

Citaat 

Van Anonymous Za Jul 21, 2007 12:51 pm  

Ik zie dat je voorbeeld onder "grafieken" in het keuzemenu eigenlijk precies is wat ik bedoel.

Pharming: Schaal 3mdn grafiek? slot was 2.97, lijkt niet te kloppen.
LogicaCMG, idem koers is boven 2.40 geweest. TomTom, onder 41 gesloten.

Gr
Ruud

Citaat 

Van Anonymous Za Jul 21, 2007 11:51 am  

Toppy,

Als eerste: ga niet alleen voor mij alles overhoop gooien, lijkt me dat daar meer meningen voor nodig zijn.

Verder: Klopt. Overzichtpagina is precies wat ik bedoel en dan evt voor een periode van 3 mdn.

Gr
Ruud

Citaat 

Van Imar Za Jul 21, 2007 11:05 am imarp@msn.com 

Hallo ,

Ik had een vraagje , ben net gestart met beleggen en wou deze tacktiek eens een tijdje gaan volgen , maar ik beleg nu bij Fortis en elke keer als ik een kooptrigger of stoploss wil inbouwen bij mijn aankoop krijg ik de melding :
Stop loss functie is niet beschikbaar op deze markt

Dit gebeurt bij elk aandeel van elke markt , doe ik iets fout of kan dit gewoon niet bij het online beleggen met Fortis.

Graag reactie

Citaat 

Van Toppy Za Jul 21, 2007 7:10 am http://www.trade-extender.nl webmaster@kantelpunten.com 

Hoi Ruud,

DOCdata en anderen klopt, daar zat een foutje in. Dat heb ik nu gefixed (erg scherp Very Happy )

Die verkoop prijs ... Het klopt die staat wel op de historische pagina. Eigenlijk vanwege ruimte gebrek heb ik die niet geplaats, Ik zal eens kijken of er iets aan te doen valt.

Die grafieken? Dat betekent dus eignelijk dat je de grafiek met alle 3 de subgrafieken terug wilt? Zoals ze te zien zijn in het klein op de overzichts paginas? Mischien kan ik daar wel een soort persoonlijke keuze maken.

Groetjes Toppy

Citaat 

Van illog Vr Jul 20, 2007 8:25 am  

je kunt de verkoop prijs terugvinden onder het juistheidknopje.

Citaat 

Van Anonymous Do Jul 19, 2007 8:56 pm  

Docdata: Status wordt niet goed weergegeven.

Voor de ideeenlijst:
Het is al heel erg vol dus wellicht niet mogelijk: Ook de prijs waarvoor verkocht is meenemen.
VB: Oce, 2-7 kooppunt 14.52, status: verkocht... min max winst dagen. Dit geeft geen helder beeld van het resultaat.

Verder zou ik het prefereren om de scanpuntenlijn en de 3-mnd grafiek dicht bij elkaar te hebben, omdat dat info is die ik voor m'n gevoel wil combineren / vergelijken. Maar waarom ik dat wil is mijzelf ook niet helemaal helder... dus echt nodig is het niet.

Voor de rest: petje af de geleverde inspanningen.
Gr
Ruud

Citaat 

Van Toppy Wo Jul 18, 2007 5:19 pm http://www.trade-extender.com webmaster@kantelpunten.com 

Het is ook interessant om eens te kijken wat er gebeurt met aandelen die we verkocht hebben Exclamation In veel gevallen zal je zien dat we terecht vekocht hebben omdat het aandeel nadien verder daalt. Naast winst behalen zal het systeem voorkomen dat de verliezen te veel oplopen.

Helaas zien mensen dit niet altijd. Je kan het zien in de tekstuele vorm wat de maximale verlies geweest is. En in de tabel vorm onder min%

Groetjes Toppy

Citaat 

Van Toppy Wo Jul 18, 2007 5:02 pm webmaster@kantelpunten.com 

Hoi Ruud,

Dank voor je scherpte. Ik heb dit vanmorgen vroeg reeds gefixed. Hij moest namelijk staan op de door het systeem berekende verkooppunt. De fortissen was dus een echte fout Sad.

Dat de stoploss van AGFA op het slot van de voorgaande dag stond dat is echt de bedoeling. Dit omdat het systeem een hoge neerwaardse druk heeft gezien en aangeeft dat het beter is om verlies te nemen. In het geval van AGFA is dat wel goed want de koers is nog verder gedaalt.

Ook delhaize klopt wel al staat het erg vreemd om een stoploss boven het slot van devorige dag te zetten. Ook hier betekend het dat het systeem van plan is om te verkopen als de neergaande trend doorzet. Ik zal eens kijken of ik daar de stoploss ook op het slot van de voorgaande kan zetten.

Ik vind het erg fijn als mensen scherp zijn en (mogelijke)fouten melden.

Groetjes Toppy

Citaat